CEA MAI VARIATA GAMA DE PRODUSE
CONSULTANTI SPECIALIZATI
SOLUTII PENTRU ORICE TIP DE AFACERE
OfficeStuff - Papetărie Brașov

Birotică și papetărie up-to-date

AutentificareÎnregistrare
Produsele noastre Produsele noastre Meniu produse
Livrare GRATUITĂ pentru comenzi de peste 150 lei

Livrare gratuită
pentru comenzi de peste 150 lei

Pentru companii (solutii eficiente si rapide)

Pentru companii
(solutii eficiente si rapide)

LIVRARE, PLATĂ ȘI RETUR

LIVRARE, PLATĂ ȘI RETUR

LIVRAREA PRODUSELOR

Ne bucurăm să livrăm oriunde în țară prin rețeaua de distribuție Urgent Cargus care acoperă majoritatea localităților.

Officestuff.ro își rezervă dreptul de a confirma telefonic comenzile înainte de onorarea acestora, prin contactarea clienților.

COSTURI DE LIVRARE

  • Livrare GRATUITĂ în orice oraș din țară pentru comenzi mai mari de 150 LEI (TVA inclus).
  • Livrarea gratuită este valabilă pentru locațiile aflate în aria de acoperire. În situația în care adresa de livrare se află în afara ariei de acoperire, se va percepe o taxă de 15 LEI (TVA inclus).
  • Taxa de livrare de 15 LEI (TVA inclus) pentru comenzi mai mici de 150 LEI (TVA inclus).
  • Taxa de livrare de 15 LEI (TVA inclus) este valabilă pentru comenzi sub 150 LEI (TVA inclus) în locațiile aflate în aria de acoperire.
  • În situația în care adresa de livrare se află în afara ariei de acoperire, se va percepe o taxă suplimentară de 15 LEI (TVA inclus), valoarea totală a taxei de expediere fiind de 30 LEI (TVA inclus).

TERMENE DE LIVRARE

Termenul mediu de livrare al produselor cumpărate se încadrează între 1 și 3 zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii de către operatorii Officestuff.ro în funcție de mărimea comenzii și de disponibilitatea produselor în stoc.

În situații speciale care țin de motive independente de Officestuff.ro respectiv incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile, sau alte impedimente de forță majoră conform uzanțelor legii românești, Officestuff.ro își rezervă dreptul de a întârzia sau de a anula livrări ale produselor comandate.

Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de Officestuff.ro față de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de Officestuff.ro de la respectivul client.

POLITICA DE RETUR

Vom face tot ce ține de noi să ne asigurăm întotdeauna că produsele ajung la tine în cele mai bune condiții și că sunt conforme cu cerințele tale. Recepția produselor reprezintă acceptul tău că produsele au ajuns în stare bună și că acestea corespund cantitativ și calitativ cu ceea ce s-a comandat. Recepția se face în momentul semnării actelor legale ce însoțesc coletul. Clientul își exprimă acordul explicit la semnarea actelor cu privire la faptul că produsele primite sunt conforme cu comanda.

Dacă, totusi, te răzgândești în privința produselor cumpărate de pe Officestuff.ro, acestea pot fi returnate în termen de 14 zile lucrătoare de la recepția comenzii. Pentru ca Officestuff.ro să accepte returul, produsele trebuie să fie ne-utilizate și să se afle în condiții perfecte împreună cu ambalajele, accesoriile și consumabilele aferente. Returul se va efectua pe cheltuiala clientului, prin curier.

Dacă aceste condiții sunt respectate, în functie de preferința clientului, Officestuff.ro se angajează să schimbe sau să înlocuiască produsele sau să restituie întreaga sumă plătită de client (exceptând costurile de livrare) în maxim 30 de zile lucrătoare.

Pentru informatii suplimentare despre retur contacteaza-ne la 0268 / 414 240.

NU UITA!

Dacă întâmpini dificultăti, dacă ai orice întrebări legate de produse, livrare sau de procesul de comandă în general, îți stăm la dispoziție cu cea mai mare plăcere cu sfaturi și soluții.

De asemenea, dacă te-ar ajuta o consiliere personală despre produsele noastre sau despre nevoile biroului tău, consultanții noștri sunt bucuroși să discute cu tine!

Experiența noastră de lucru de peste 10 ani cu clienți din diferite domenii ne-a demonstrat cât de important este caracterul personal al relațiilor profesionale așa că suntem curioși să te cunoaștem, să îți auzim părerile și dorințele și, de ce nu, să contribuim prin ceea ce facem bine, la dezvoltarea afacerii, a proiectelor, a obiectivelor și a pasiunilor tale.

Ne gasesti la numărul de telefon 0268 / 414 240 de luni până vineri între orele 09:00 și 17:00, sau ne poți trimite un mail la office@maxpal.ro și te vom contacta în cel mai scurt timp.